WALLABIE OP HET SPOOR

Wallabie op het spoor

Vanochtend werden we gebeld door de politie of we konden helpen bij het vangen van een wallaby. Het dier was het spoor kwijt en liep midden op spoorlijn tussen Eine en Oudenaarde.. Infrabel   had een tijdje het treinverkeer stilgelegd om de wallabie te redden. Onze interventie equipe Robbe snelde ernaar toe. Groot was zijn verbazing dat hij het dier op amper een halve meter kon benaderen en met succes kon vangen. Ondertussen is, de wallabie terug bij de eigenaar. Een dikke pluim voor deze interventie  van Robbe en veel dank voor politie en infrabel voor de hulp !!